piątek, 18 stycznia 2019

Diamentowa róża

Dzięki Magdalenie (i niespodziance od niej) miałam okazję wykonać swój pierwszy obrazek w technice diamond painting

wielkość obrazka: 22 x 22 cm

Tak to wyglądało na początku...


dwa wieczory i róża wyklejona kryształkami



Obrazek oprawiłam w czarną ramkę z passe-partout z efektem 3D (ICAR)
o wymiarach 30 x 30 cm (passe-partout 20 x 20 cm)

(zdjęcie z użyciem lampy błyskowej)

***
W styczniu dotarły do mnie jeszcze dwie piękne kartki bożonarodzeniowe od Agnieszki i Beaty, za które również serdecznie dziękuję :-)

12 komentarzy:

  1. Super obraz! Niby to proste, ale jakże efektowne! Śliczne kartki dostałaś 😊 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca, róża wyglada niesamowicie :) o raju to moja kartka chyba przez Laponię leciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie zastanawiam się też nad nabyciem obrazka do wykonania w tej technice, efekt jest ciekawy :) Twoja róża prezentuje się bardzo elegancko! Karteczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno pięknie połyskuje. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrazek, sama się przymierzam do tego jak nazywam haftu diamentowego :) mam już upatrzony wzór, ale najpierw skończę to co teraz haftuje - uściski Asia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana praca, robi wrażenie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna różyczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny obrazek wyszedł ! A te diamenciki wciągają :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycająca róża!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne , i jak szybko zrobione. I pomyśleć, że u mnie tyle leżał i się marnował.
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń