piątek, 11 października 2019

Jeżyna

Do dzikiej róży dołączyła jeżyna


zestaw Merejka mini (M-006)
aida 16 ct biała, mulina DMC
wielkość haftu: 9,4 x 7,2 cm
owalna ramka 13,0 x 9,5 cm, wstążki, dzwoneczek



Haft został oprawiony w załączoną do zestawu rameczkę






Oba obrazki z serii razem (do kompletu brakuje jeszcze Śnieguliczki białej)




Hafcik z jeżynami idealnie wpasował się w ósme wyzwanie hafciarskie - "Owoce i warzywa" - ogłoszone na blogu Uli
 
 sponsorem wyzwania jest sklep Needle&Art

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)

26 komentarzy:

  1. Przepięknie opracowany wzór! Śliczną ozdobę zrobiłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Taki niewielki, ale pełen uroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny obrazek :) jestem zauroczona :) dziękuję za udział w wzywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek bardzo precyzyjnie wykonany. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności w każdym calu!
    Wyjątkowa i piękna ozdóbka, cudna oprawa:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zawieszki i już z niecierpliwością trzeciej oczekuję.Ciągle mnie backstitche zaskakują. Mają niesamowitą moc, niby takie cieniutkie kreseczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik i już ma towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne hafciki! Przepięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku, ależ to śliczne! I jak pięknie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają obydwa obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna seria obrazków ☺️ pozdrawiam. i powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, haft i rameczka, dzwoneczek, nawet te dobrane czerwone nitki - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło ślicznie i taka oprawa:). Przy okazji zapraszam do siebie do zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudne! Też muszę takie mieć;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy oprawianie w rameczkę nie sprawia problemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się namęczyłam wciskając jedną część ramki w drugą, ale dałam radę :)

      Usuń
  16. Prześliczny jesienny haft, bardzo podoba mi się i wzór i kolorystyka, zapraszam do jesiennego wyzwania na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń