czwartek, 24 sierpnia 2017

Cienkie struny miłości

Tak jak obiecałam pokazuję aniołka :)


skorzystałam z zestawu do haftu Чудесная игла
"Tонкие струны любви"
aida 14 ct biała, mulina gamma
wielkość haftu: 17,1 x 12,7 cm







Historia z aniołkiem jest taka, że wyszywałam go na zamówienie mamy z przeznaczeniem na prezent. Wyszukałam dla niego idealną (moim zdaniem) ramkę, jednak mama stwierdziła, że szkoda takiej drogiej ramki, więc znalazłam w domu inną kupioną za grosze. Ale, gdy moja mama zobaczyła ukończonego aniołka - stwierdziła, że nikomu go nie odda, zaś haft spokojnie mógł trafić do upatrzonej wcześniej ramki.

ramka 18 x 24 cm (Netto)

ramka 15 x 21 cm (Carlson i Piechocki)

W sumie obie ramki pasują... Choć moim zdaniem w tej wybranej przeze mnie (druga ramka) aniołek prezentuje się bardziej elegancko...



***
Dziękuję za słowa uznania pod fioletowym komplecikiem. Przyznam szczerze, że zawsze mam pewne obawy przed wykonywaniem haftów dla hafciarki, zwłaszcza tak doskonałej jak Marysia :) Myśli się wtedy bardziej o tym, że pewne rzeczy nie wyszły tak jak trzeba (czyt. doskonale).

53 komentarze:

  1. Piękny Aniołek :) Kiedyś widziałam ten wzór i Aniołek wpadł mi w oko !
    Wcale się nie dziwię ,że mama zostawiła sobie ten haft .
    Zdecydowanie druga ramka dodaje Aniołkowi uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny haft! Tez uwazam, ze druga ramka jest ladniejsza! Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie sie bardziej ramka z netto podoba, ta lepsza za bogata i mysle, ze bardzo trudno znalezc do takiej odpowiedni hafcik. Fajnie, ze mamie sie wszystko podoba, bo wiem jak to cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie druga rameczka bardziej pasuje:)
    Haft aniołkowy przepiekny!
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek cudny. Druga ramka lepsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny hafcik, zdradź proszę, gdzie można taki kupić? Mi osobiście aniołek bardziej podoba się w ramce ze złotem ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj http://www.coricamo.pl/set,97014,anielska-melodia.htm

      Usuń
  7. Nádherná anjel, krásna výšivka, aj rámiky...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny anioł, taki anielski:)
    Haft jest prześliczny i też uważam, że w Twojej ramce prezentuje się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga ramka zdecydowanie na tak! Hafcik w niej wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycający obrazek i jak dla mnie druga ramka pasuje jak ulał, bardzo mi się podoba:-)
    A jak na złość, gdy przedwczoraj zrobiłam zakupy w Coricamo i wtedy go jeszcze nie było:-(
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft. Podziwiam . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołek jest tak piękny, że zdobi każdą ramkę:) Aniu wspaniała praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. On słodzieńki szalenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny aniołek :) w drugiej ramie prezentuje sie bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i fajnie niech mamie przygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny hafcik, do pierwszej ramki dodałabym passe-partout

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, gdyby jednak mama zdecydowała dać go w prezencie.

      Usuń
  17. Świetne są te backstitch'e. Tak rozświetlają twarzyczkę. I te kolorki - super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten aniołek to majstersztyk! Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft!
    Ma śliczniutkie kolorki, a w ramce ze złoceniami prezentuje się bardzo okazale.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny hafcik, oczywiście ze w drugiej ramce prezentuje się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ ten aniołek jest cudny i te kolorki :).

    Dobrze, że mama zostawiła to dla siebie :).

    Twoja ramka bardziej mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny! Ile tam jest kolorów?
    Rameczka ze złotem jakby z zestawu.
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiekny aniolek, w drugiej ramce prezentuje sie bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny aniołek, mistrzowskie wykonanie.Jesteś wielka w tym co robisz. Mile połechtałaś moją próżność, ale tak wysokie noty chyba mi się nie należą, niemniej dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękno tego Aniołka doceniłam dopiero po Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem oczarowana! piękny hafcik, wspaniały wzór i bardzo staranne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniołek jest tak piękny, mnóstwo w nim pięknych detali. Bardzo misterna praca. Właściwie jest jak fotografia żywego aniołka.
    Przyznaję, że ramka, do której docelowo trafił aniołek jest o niebo lepsza, niż zwykła , drewniana.
    Cała praca jest anielsko przepiękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Te wszystkie kolory i detale, mistrzowska robota! A co do ramki, to mnie, jako minimalistce ta pierwsza bardziej odpowiada, ale ze złotem aniołkowi również do twarzy. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obrazek piękny i nie dziwie się że mama nie chciała go oddać. :) pozdrawiam - piękne u ciebie hafty widzę, jest co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Absolutnie przepiękny hafcik, prawdziwie anielski!! Pełen zaskakujących kolorów, które razem tworzą genialną całość. I do tego mistrzowskie wykonanie. Jak zawsze zresztą :))
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też bym nikomu nie oddała tego hafciku-jest cudny!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny! Niesamowita kolorystyka! Cudo :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny :) Ramka idealna, Ty to potrafisz dopasować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. No, ja się twojej mamie nie dziwię, bo też bym tak cudnego haftu nie oddała! Rzeczywiście, twoja ramka jakby dla niego stworzona.:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Haft jest przecudnej urody :) W pierwszej ramce wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hafcik uroczy! I tak perfekcyjnie wykonany, śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ cudny hafcik, oj pięknie by się prezentował obok moich aniołów w przedpokoju :) Fantastyczny wzór :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny ten aniołek! Nie mogę się nie niego napatrzeć, tak mnie zachwyca! Nie dziwię się więc, że Twoja mama zmieniła zdanie i nie chce go oddać ;-)
    I w drugiej ramce rzeczywiście lepiej wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny aniołek. Nie dziwię się Twojej mamie, że nie chciała go oddać. Ta ramka jest dla niego stworzona :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękny, prezentuje się w tej 2 ramce zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie się prezentuje już wyhaftowany :) zachwycił mnie na jakiejś rosyjskiej stronie i kiedy pojawił się w Coricamo od razu go kupiłam - tyle, że jeszcze nie było odpowiedniej okazji żeby go wyhaftować....ale na pewno się nie zmarnuje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczny aniołek. Jest taki ociupinkę barokowy, więc jak najbardziej potrzebuje bogatej oprawy. Świetnie wygada w ramce wybranej przez Ciebie. A mamie wcale się nie dziwię, też bym go nie oddała :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny - mam go wyszyć na komunie za dwa lata :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniołek jest śliczny i w obu ramkach mu do twarzy,ale masz rację w drugiej jest taki elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna kolorystyka haftu. Bardzo lubię aniołki.

    OdpowiedzUsuń