sobota, 22 grudnia 2018

Kartki świąteczne

Na tegoroczne święta Bożego Narodzenia stworzyłam 10 kartek (dwie z haftami wykonanymi w poprzednich latach oraz osiem z tagami prezentowymi z tego roku)

prezent

 śnieżynka

gwiazdka


świąteczna skarpeta

bombka

choinka

cukierek

ostrokrzew
Do wykonania kartek użyłam białych kwadratowych baz Anita's 13,5 x 13,5 cm, papierów Creative Christmas (empik), Piątek Trzynastego, Wonderland (Trimcraft) i holograficznych (Kayet), a także papierowych elementów ozdobnych Creative Christmas (empik), napisów i innych elementów z tekturki, napisów wyciętych z papierów Papierowy Potwór, kokardek materiałowych i naklejek.

I do mnie dotarły przepiękne kartki i inne niespodzianki :-)


Natomiast od Magdy, właścicielki bloga Myśli krzyżykiem pisane, dostałam same wspaniałości (nie tylko na świętą Bożego Narodzenia, ale i na Wielkanoc)


Dziewczyny, jeszcze raz z całego serca wam dziękuję za te piękne dary i życzę wszystkim zaglądającym do mnie Wesołych Świąt!
Ania ...z minionej epoki

10 komentarzy:

  1. Piękne karteczki!!! Śliczne prezenty!!! Wspaniałych, zdrowych i pogodnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki stworzyłaś, te co dostałaś też wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja karteczka z kroliczkiem najpiękniejsza :)

    Moja Droga Aniu, moja paczuszka to kropelka w porównaniu z tym co ja od Ciebie dostałam.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych rodzinnych,spokojnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki wykonałaś. Wspaniałego świętowania życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia i piękną karteczkę.
    Miło mi, że mogłam sprawić Ci radość.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję pieknie za gwiazdkową karteczke i mam nadzieję, ze moja też dotarła :)

    OdpowiedzUsuń