niedziela, 25 grudnia 2022

Serce bałwanka

Ostatni haft w tym roku - bałwanek z sercem

zestaw Design Works Crafts - Snowman Heart
projekt Joan Elliott
aida 14 ct plastikowa biała, mulina z zestawu
wielkość haftu: 9,2 x 7,5 cm

zrezygnowałam z napisu


 
Bałwanka podkleiłam czerwonym filcem w śnieżynki i dodałam sznureczek, by mógł pełnić rolę zawieszki - ozdoby na choinkę

 

***
Niech ten zbliżający się Nowy Rok 2023 przyniesie wszystkim wiele spokoju, spełnienia marzeń, życzliwości i nadziei na lepsze czasy.
 
Dziękuję za wszystkie odwiedziny, życzenia i miłe komentarze. Trzymajcie się ciepło!
Ania
PS Na pewien czas postanowiłam zrobić sobie przerwę od blogowania.

9 komentarzy:

  1. Fajny haft. Odpoczywaj i świętuj i wracaj czasem do nas :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślności na Nowy Rok. Jeśli czujesz że tak bedzie lepiej to nie angażuj się w bloga ale nie tak ostatecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bałwanek :) Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny hafcik :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2023 r. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbliżający się Nowy Rok niesie wszystkim nadzieję
    na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń.
    W te piękne i jedyne w roku chwile
    chcę złożyć najlepsze życzenia
    pogodnych, zdrowych i radosnych dni
    oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna zawieszka! Też zrezygnowałabym z napisu :-) a filc obłędny! Gdzie go kupiłaś?
    Mam nadzieję, że po przerwie wrócisz i znów będziesz czarować swoimi pięknymi haftami :-)
    Uściski i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Filc kupiłam dawno temu w sklepie internetowym Kokardka.pl
      Pozdrawiam i również życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

      Usuń
  7. Czekamy na powrót 🙂😚
    Dziękujemy za śliczną kartkę Urodzinową dla Elizy !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń