piątek, 15 kwietnia 2022

Wiosenny ptaszek 1/4

Witam przedświątecznie! Przedstawiam wiosenny hafcik, który wykonałam jeszcze w marcu, ale jak zwykle nie mogłam się zebrać, żeby wstawić posta na stronie. Standardowo skorzystałam z gotowego zestawu do haftu krzyżykowego. W zestawie są cztery ptaszki w formie jajka, jednak ja jak na razie zdecydowałam się na wyhaftowanie tylko jednego (nie wiem kiedy wyhaftuję kolejne przy moich zmiennych nastrojach hafciarskich). Tak wiec powstało jajo ze szczygłem, motylkiem i pierwiosnkami

zestaw Orchidea
kanwa plastikowa biała 14 ct, mulina DMC
wielkość haftu: około 12 x 9 cm


Hafcik na plastikowej kanwie, odpowiednio przycięty, podkleiłam z tyłu zielony filcem w motylki


i przywiązałam zieloną wstążeczkę



A tak prezentowała się zawieszka na tle krokusów rosnących w ogródku


Na koniec chciałabym jeszcze raz podziękować Marzence, która nie omieszkała mnie zaskoczyć po raz kolejny cudnym prezentem z waty - tym razem jest to wielkanocny kurczaczek :-)


i życzyć wszystkim Radosnych Świąt Wielkanocnych!

8 komentarzy:

  1. Piękny haft. Wspaniała ozdobą. Zdrowych, spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cdowny ptaszorek, piękna ozdoba :)

    Szczęście nadaje sens życiu, to magia w Twym sercu zaklęta.
    Nie pozwól mu zostać w ukryciu, podaruj je bliskim na święta.
    Radosnych, Rodzinnych i Wesołych Świąt Wielkiej Nocy :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Z okazji Świąt Wielkiej Nocy wszystkiego najlepszego,
    wiosny w sercu, siły wewnętrznej, radości z każdego dnia.
    Niech ten czas wypełni nadzieją i pozwoli dostrzegać to, co naprawdę ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudniasta zawieszka i piękny hafcik:)))

    Wesołych Świąt Wielkanocnych, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawieszka.Zdrowia , spokoju i rodzinnej atmosfery w gronie najbliższych i przyjaciół życzę z okazji Świąt Wielkanocnych:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam często zmienne nastroje hafciarskie, ale póki co jestem wierna zaczętym projektom :) Przyjdzie czas że wyszyjesz pozostałe ptaszorki.Śliczna zawieszka! Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zawieszka! Znając Twoje ekspresowe tempo w wyszywaniu - kolejna zawieszka powstanie na pewno szybko. Chyba, że w międzyczasie wskoczy jednak coś innego na tamborek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna dekoracja, śliczny wzór i wykonanie 👏

    OdpowiedzUsuń