czwartek, 5 grudnia 2019

Serduszko z bałwankiem

Prezentuję kolejne wyszywane serduszko, tym razem bożonarodzeniowe


zestaw Orchidea / wzór z Kramu z robótkami dodatek specjalny Nr 3/2011 - pomysły na Święta Bożego Narodzenia
aida 14 ct Rustico, mulina DMC
plastikowe kształtki w formie serca 10 x 10 cm, ozdobna tasiemka

  • przód-bałwanek z wieńcem
 wielkość haftu: 6,4 x 6,5 cm
  •  tył-choinka
 wielkość haftu: 4,7 x 3,4 cm

Po naklejeniu tkaniny z haftem na kształtki, połączeniu ich oraz ozdobieniu wstążką, dzwoneczkiem i guziczkiem w kształcie gwiazdki wyszła taka oto świąteczna zawieszka z bałwankiem i choinką






Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Przepiękne serduszko,bogate.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zawieszki. Podziwiam mistrzowskie wykonanie. Tak lubię.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale cudna! Jestem zauroczona tym serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka pierwszą klasa! Przepiękną ozdobę zrobiłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ozdoba, wykonana po mistrzowsku. Też kiedyś haftowałam tego jegomościa tylko u mnie był na styropianowanej bombeczce.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie cudowne hafty! i bałwanek i choineczka. A jak cudnie dopasowana ta wstążeczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo piękne serduszko.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Robiłam podobne kiedyś w prezencie dla nauczycielki syna. Bardzo przyjemnie mi się je tworzyło :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności! I jak pięknie oprawione, to dopiero sztuka :)

    OdpowiedzUsuń