sobota, 23 lutego 2019

Serduszko z aniołkami

Tym razem padło na haftowane serduszko


zestaw Orchidea / wzór z Kramu z robótkami nr 10-12/2011
aida 14 ct czerwona, mulina DMC 
dwuczęściowa kształtka plastikowa - serce rozmiar 10 x 10 cm
tasiemka ozdobna


aniołki na przód
 wielkość haftu: 6,3 x 5,7 cm

skrzydełka na tył
wielkość haftu: 4,1 x 4,2 cm


Hafciki przykleiłam na plastikowe kształtki i wykończyłam ozdobną tasiemką


Dodałam jeszcze satynowa różyczki




Wyhaftowane aniołki przypomniały mi o pewnym wierszyku:
"Na górze róże, na dole fiołki, my się kochamy jak dwa aniołki (...)"

dlatego też serduszko-zawieszkę zgłaszam na wyzwanie hafciarskie "Miłość niejedno ma imię" sponsorowane przez Pasmanterię HaftiX



Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :-)

22 komentarze:

  1. Piękne!!!! Cudna zawieszka powstała :)) Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serduszka powstały 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne wyszło to serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wykonana zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serduszko-zawieszka!
    Pozdrawiam serdecznie, Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszko :) Dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zakochańce na serduszku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarujące serduszka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocza praca! Bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne serduszko:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna zawieszka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażenie serduszko jest cudowne Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne serduszko. Piękny hafcik. Efektownie wykończone.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń