poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Kuchenne obrazki

Sześć małych haftów z kuchennej serii DMC

mini zestawy DMC
aida 14 ct biała, mulina DMC
wielkość haftów: około 5,0 x 5,0 cm
zrezygnowałam z angielskich napisów
 
 
1) Le saladier - miska sałatkowa (salaterka)

2) Les ustensiles - przybory kuchenne

3) Le petit déjeuner - śniadanie

4) Le gâteau - ciasto

5) Les pâtisseries - wyroby cukiernicze

6) La tasse - kubek


Idealny do oprawy haftów okazał się zegar ścienny FAMILY (Platinet S.A.) o wymiarach 33,0 x 33,0 cm z ramkami na 8 zdjęć wielkości 8,5 x 8,5 cm



Szkoda tylko, że w tej serii nie ma ośmiu wzorów. Na razie nie mam pomysłu jak zagospodarować dwie puste ramki zegara...

Dziękuję, że zaglądacie :-)

25 komentarzy:

  1. Wow, jestem pod wrażeniem- cudne hafciki i do tego taki wypasiony zegar:) takie cacuszko w każdej kuchni pięknie by wygladało :) te dwa pola ja bym zostawiła puste, też ładnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zagospodarowane hafty. Pomysł na zegar w takim kształcie i z haftami jest cudowny !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zegar, a hafciki znam, bo sama 3 z nich wyxx i oprawilam w male czerwone rameczki. Jak tylko remont mieszkania sie skonczy to bede je wieszac w kuchni:) A ja mam inny problem wlasnie z pewna 8-czesciowa seria, ale chyba kazdy dam w osobna ramke.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, zdublowałabym dwa hafty, które najbardziej by mi się podobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafty i pasują idealnie. Jakby były cztery, to można by się pokusić o uzupełnienie brakujących pól cyframi z zegara :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodziutkie!!Ja też uważam,że powinny się pojawić duże czarne cyfry:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem: same hafciki już są śliczne, ale zegar jest mega!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może rzeczywiście przełożyć dwa obrazki i dać 6 oraz 12.

      Usuń
  8. Świetny pomysł, cudne hafty.Popieram pomysł Jadzi i Asi.W prawym dolnym kwadracie 4i5, w lewym górnym, 10, 11. Mogłyby być rzymskie lub, tak jak sugeruje Promyk.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na zegar:)urocze maluchy

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafciki :) W bardzo fajny sposób je zagospodarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sympatyczne obrazki, ale jak zobaczyłam oprawę w zegar to szczęka mi opadła! Świetnie to wygląda!
    Puste rameczki też wyglądają fajnie. Chociaż cyferki czerwono-czarne też ładnie by się komponowały. No chyba że pokusisz się o zaprojektowanie jakichś dwóch obrazków pasujących stylistycznie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zegar powstał :) Ja bym dublowała rogowe obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu masz świetne pomysły. Na pewno znajdziesz jakieś doskonałe rozwiązanie:) Zegar jest fantastyczny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale rewelacja!!!!! Zegar świetny ale Twoje hafty uczyniły go niepowtarzalnym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś wspaniałego! Niby to proste hafciki, a tak świetnie ozdobiły zegar. Niebanalny pomysł 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny pomysł z tym zegarem i wyszło ekstra!!!
    Puste miejsca fajnie wyglądają, choć ja pewnie poszukałabym jakiś podobnych małych wzorków, no ale ja lubię sobie "utrudniać" życie;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne hafciki, cudna kolorystyka, rewelacyjne wykorzystanie maleństw. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne hafciki, a ich zastosowanie IMPONUJĄCE!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wykorzystane małe hafciki :) piękny zegar do kuchni. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. REWELACJA, Aniu!!!
    Bardzo podoba mi się Twój zegar :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hafty śliczne, wykonanie jak wszystkie prace boskie, a pomysł na wykorzystanie w tym zegarze jest wspaniały. Efekt bardzo mi się podoba w każdym szczególe, łącznie ze wskazówkami zgranymi kolorystycznie. Piękności!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hafciki cudne i pomysł ich oprawienia rewelacyjny!
    A gdyby tak przełożyć hafty tak, aby puste okienka znalazły się na godz 12, 3, 6, lub 9 i w tych dwóch wybranych wyhafcić po prostu odpowiednią cyfrę?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale swietny !!! A moze gdzie indziej znajdziesz podobne hafciki i dobierzesz taka kolorystykę zeby pasowało ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne. Bardzo podoba mi się ich wykorzystanie.

    OdpowiedzUsuń