piątek, 14 grudnia 2018

Wymianka Kartki Boże Narodzenie 2018

Ostatnio brałam udział w bożonarodzeniowej wymiance zorganizowanej przez Ulę.
W przesyłce miała znaleźć się własnoręcznie wykonana kartka, coś słodkiego i świąteczny przydaś.

Moją parą wymiankową była Agata z bloga Robótki ręczne na wesoło, a oto co dla mnie przygotowała:

  • śliczną karteczkę i zawieszkę, misternie wykonane szydełkowe śnieżynki, słodkie mikołajki, kartkowe przydasie, no i zestaw do haftu płaskiego z obrusem, który bardzo mnie zaintrygował...




Teraz pozostaje mi tylko udekorować mieszkanie i zabrać się za wyszywanie obrusa :) Dziękuję Agatko!

Ja natomiast wysłałam kartkę, schemat do haftu krzyżykowego z ramką, wstążki, przydasie do zdobienia i świąteczne słodkości:



Podziękowania należą się również organizatorce zabawy :)

Pozdrawiam przedświątecznie, Ania

12 komentarzy:

  1. Wspaniała wymianka :) ja wysłąłam i teraz czekam na swoją pacuszkę w tej samej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana wymianka.
    Ja czekam aż moja koperta dotrze do Agulka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wymieniłyście się :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna wymianka, piękne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne upominki.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki. Super wymiana. Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałaś Aniu piękne rzeczy i równie piękne podarowałaś:) Owocna wymianka:) Pozdtawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wymianka , też się bawiłam wymiankowo, jeszcze czekam na paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka, ja w tym roku odpuściłam, bo się bałam że nie dotrzymam terminów i nie chciałam, żeby komuś było przykro. Aniu dziękuję za karteczkę - napisałam do Ciebie maila :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wymianka,piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń