czwartek, 22 listopada 2018

Motyl "Tea Time"

Na przekór zimie obrazek z motylem

zestaw Rico Design z serii Tea Time
len 28 ct kolor biały i mulina Rico Design
wielkość haftu: około 7,0 x 7,0 cm
tamborek o średnicy 10,5 cm

w skład zestawu wchodzi obszyty kawałek lnu, mulina, igła, instrukcja i tamborek

Od siebie dodałam niebieską wstążkę i tak powstał obrazek-zawieszka


Oczywiście trzeba było jakoś zabezpieczyć tył obrazka, więc poszukałam trochę w internecie i znalazłam fajny sposób na zakrycie lewej strony haftu. Wystający z tamborka materiał przycięłam i obszyłam ściegiem marszczonym (ściągając nitkę). Następnie wycięłam z filcu koło i przyszyłam je od tyłu, przykrywając zmarszczony len. Bardzo mi się spodobał ten sposób wykończenia.



20 komentarzy:

  1. Nigdy nie oprawiałam hafcików w tamborek bo zawsze wydaje mi się, że plecki w końcu się pokażą. Zaintrygowałaś mnie tym sposobem z przyszywaniem filcu. Muszę sobie więcej poczytać.
    A hafcik bardzo ładny. Od razu robi się cieplej na sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczy obrazek! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło popatrzeć zimą na motyla i to w dodatku tak ślicznego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka śliczna, ja też haftowałam ten wzór, powstał woreczek :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatny-super!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham motylki i taki hafty zawsze mnie zachwycają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wiosenny motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę i przyszła wiosna:) A tu święta za pasem;) Bardzo ładny motylek.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń