poniedziałek, 19 września 2016

Cross Stitch Crazy 221 + rudzik i renifer

Listopadowy numer Cross Stitch Crazy


Do czasopisma dołączono 3 prezenty:
  • świąteczny schemat od firmy Zweigart
  • książeczkę ze świątecznymi wzorami i papierami - projekty Amandy Stevenson (inspirowane piosenką "The Twelve Days of Christmas"), Lucie Heaton (zwierzątka) i Lesley Teare (inspirowane witrażami)

  • zestaw do zrobienia dwóch świątecznych dekoracji


rudzik i renifer Rudolf wyhaftowany przeze mnie
do wzoru wprowadziłam niewielką zmianę w postaci koloru gwiazdek - w oryginale były zielone i fioletowe,
 ja postanowiłam wykonać je muliną metalizowaną (która była dołączona do Cross Stitch Crazy nr 197)

poszczególne etapy pracy

wielkość każdego haftu: 5,8 x 4,1 cm (aida 14 ct)

z pomponikami

i w filcowych ramkach
od siebie dodałam jeszcze dwukolorowe sznureczki
wielkość każdej ramki: 7,5 x 9,0 cm

moje pierwsze w tym roku ozdoby na choinkę

W numerze:

  •  renifer i rudzik
  •  Tatty Teddy od DMC
  •  50 kosmicznych pomysłów na prezent - projekty Emmy Congdon
  • malutki paw 
  • Gillian Anderson 
  •  witryna sklepu z zabawkami - projekt Shannon Wasilieff
  •  10 flakonów perfum - projekty Fiony Baker
  • kalendarz adwentowy Tiny Modernist
  •  śpiąca wiewiórka, kot, lis i sarenka - projekty Lucie Heaton
  • światełka (3-częściowy zestaw na stół) - projekt Durene Jones
  •  4 kartki z guzikowymi choinkami - projekty Jayne Schofield
  • 6 projektów na życzenie czytelników autorstwa Lucie Heaton
  •  7 kartek inspirowanych pracami Williama Morrisa - projekty Lesley Teare


Z tego numeru najbardziej podobają mi się świąteczne zawieszki (które już wykonałam :)), wzory na kartki bożonarodzeniowe z dołączonej książeczki, śpiące zwierzątka (cudna sarenka!) oraz kartki z ptaszkami i motywami roślinnymi.

W następnym wydaniu:


w prezencie zestaw do zrobienia etykiet na prezenty z wróżkami

8 komentarzy:

  1. Małe jest piękne, moje maleństwa to magnesy na lodówkę, ale zawsze można je zmienić w zawieszki:) Twoje równie fajne z tymi gwiazdkami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie pokazałaś ten numer,te śpiące zwierzaki są śliczne i podobają mi się wzory na kartki:-)W sumie to bardzo ciekawy numer. Zawieszki wyszły Ci świetnie:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, pierwszy raz trafiłam na tego bloga, ale jestem szczerze zachwycona! Wszystkie prace są piękne do tego cudnie wykończone lub oprawione! Będę tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten numer, chociaż nigdy ich nie kupuję, a korzystam w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zawieszki! Sama jakiś nie mogę się zabrać za świąteczne dekoracje, ale zawsze z przyjemnością je oglądam:D
    Dziękuję za prezentację gazetki! Zakochałam się bez pamięci w śpiących zwierzątkach :D coś czuję że nie pozwolą o sobie zapomnieć!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten numer, chociaż nigdy ich nie kupuję, a korzystam w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te maleństwa :) Bardzo urocze :) A śpiące zwierzątka są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń