piątek, 11 stycznia 2019

Zygzak McQueen

Witam wszystkich serdecznie w nowym roku! Miałam trochę urlopu, więc udało mi się skończyć obrazek z Zygzakiem dla mojego bratanka.


Zestaw Vervaco - Lightning McQueen with screeching tires Disney/Pixar
aida 14 ct granatowa, mulina DMC
wielkość haftu: około 20 x 26 cm


Zrezygnowałam jedynie z metryczki, gdyż już haftowałam taki obrazek dla bratanka.

Najbardziej pracochłonny był sam Zygzak


który następnie ruszył z piskiem opon...


Haft miał mieć białą oprawę, więc wybrałam ramkę MIA marki Inspire (Leroy Merlin) o wymiarach 24 x 30 cm


A tak się prezentuje na tle zimowej scenerii za oknem


Pozdrawiam noworocznie i dziękuję za wszystkie życzenia!

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wzorek. Myślę, że bratanek zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, genialny haft. Widać, że dużo pracy zostało wyłożonej w jego wykonanie. Wyszło naprawdę genialnie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, wyglada jakby zaraz miał wyskoczyć z obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny hafcik na obrazek dla chłopczyka :) ja dla swojego zucha też haftowałam kiedyś samochód ferrari ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne autko, Aniu!
    Też kiedyś haftowałam Zygzaka i ta czerwień mnie wymęczyła ;-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne autko :) Bratanek pewnie zachwycony

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie brawa dla cioci:) A bratankowi pozostaje tylko zazdrościć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny haft :)). Znam Zygzaka bo moi synowie uwielbiali tą bajkę :)). Wspaniały prezent dla bratanka :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft,na pewno bratanek się ucieszył:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny obrazek, dla młodego amatora tej sympatycznej bajeczki będzie wspaniałym prezentem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda ten haft na tej granatowej kanwie :) ładnie go oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny obrazek, Twoja cierpliwość i wytrwałość pięknie została nagrodzona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zygzak rewelacyjny więc bratanek pewnie zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały ten Zygzak i super oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń