piątek, 15 grudnia 2017

Prezenty od M.

Zrządzeniem losu przesyłka wysłana w październiku dotarła do mnie prawie że na Mikołajki. Taką oto niespodziankę sprawiła mi Magdalena, która prowadzi bloga Myśli krzyżykiem pisane


Zostałam szczęśliwą posiadaczką cudnych prac autorstwa Magdy i nie tylko:
  • torebka, koszyczek i fartuszek - wszystko pięknie i starannie uszyte, aż chce się więcej ;-)

  • ozdoby świąteczne - i tym sposobem robi mi się mini kolekcja serduszek-zawieszek
  • zamotka - moja pierwsza, w sam raz do zimowo-świątecznej kreacji
  • pzydasie - motylki ;), muliny nigdy za mało, hiszpańskie gazetki z fajnymi wzorami do haftu krzyżykowego


Madziu, jeszcze raz za wszystko serdecznie dziękuję!!! Sprawiłaś mi nie lada niespodziankę, której nie zepsuły nawet przeboje z pocztą.

11 komentarzy:

  1. Super prezenty otrzymałaś od Magdy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty :) Widać Mikołaj ją przetrzymał, bo chciał zobaczyć, czy będziesz grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto było tylke wyczekiwać listonosza. Niezwykła przesyłka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ta poczta.....
    Cieszę się, że jednak dotarło. Może faktycznie za pierwszym razem za wcześnie wysłałam :)
    Dziękuję za tyle ciepłych słów.

    OdpowiedzUsuń
  5. To się nazywa wyczucie listonosza ;)
    Prezenty super, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna niespodzianka. I ja zostałam obdarowana przez Ciebie - bardzo Ci kochana dziękuję, moja przesyłka pewnie nie dotrze przed świętami ale nie tracę nadziei. Bardzo dziękuję za wszystkie podarki jest mi niezmiernie miło. Buziaki

    OdpowiedzUsuń