piątek, 3 listopada 2017

Kartka z okazji narodzin

Nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła kartki z gratulacjami z okazji narodzin chłopca do wyhaftowanej przeze mnie metryczki. Choćby takiej prostej

Za inspirację posłużyły mi kartki firmy Luca-S

fragment wzoru z magazynu Moda na robótki Nr 1
Baby aida 14 ct kol. kość słoniowa w niebieskie wzory, mulina DMC
wielkość haftu: 4,9 x 2,8 cm




Razem ze wspomnianą wyżej metryczką:


Teraz, gdy przesyłka jest już u adresatki mogę powiedzieć, że obie metryczki wykonałam na zamówienie Marzenki. To już nasza druga udana wymianka :-)


Natomiast od Marzenki dostałam taki oto piękny i do tego ciepły komplet w wybranym przeze mnie kolorze granatowym - dwie czapki, mitenki, chusta baktus i dodatkowy kwiatek:

***
Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod metryczkami. I za odwiedziny mimo mojego sporadycznego pisania.

28 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka! A zimowy komplecik... marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie haftujesz Aniu :) Fajna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka!!!Wspaniały prezent!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta, ale bardzo śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknotka jaka a ta kanwa super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent przygotowałas.
    Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania Czarodziejka nie tylko pięknie wyhaftowała dla moich wnucząt metryczki, ale namówiła także Pocztę Polską do ich ekspresowego dostarczenia:) Dziś na żywo mogłam nimi nacieszyć oczy. Metryczki są urzekająco piękne. Karteczka to bonus, którego się nie spodziewałam, także wykonana po mistrzowsku. To nasz kolejna cudowna wymianka, z której bardzo się cieszę. Jeszcze raz dziękuję Aniu, za czas, który dla mnie poświęciłaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocza karteczka i świetnie pasuje do metryczek. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wymianka. Metryczkę już chwaliłam, teraz zchwycam się karteczką.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny komplecik dla dziecka a komplet zimowy fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka piękna i idealnie pasuje do metryczki. W ogóle wymianka bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I komplecik dla dziecka i dziergany dla Ciebie super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są te metryczki i piękny komplet otrzymałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Być może skromna ale urocza i tworzy piękne dopełnienie do metryczki. A prezent fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. przeurocze metryczki i karteczki, wymianka bardzo udana bo komplet na zimę super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka śliczna i metryczki też urocze. Podoba mi się, że kolory ramek dobrane do płci dziecka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka i metryczki - prześliczne!
    I wspaniały komplecik dostałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne i jeszcze raz cudowne - przepiękne wykonania i słodkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna karteczka :) a ten granatowy kolor... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Krásna karta aj obrázok! Určite veľmi prekvapia a potešia :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kartka i metryczka.Komplecik piękny dostalas.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te hafty Twoje. Takie delikatne i precyzyjne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, świetny komplet! Haftowane metryczki to jeden z moich ulubionych motywów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio nie miałam czasu na odwiedzanie blogów. Piękny komplecik przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń