sobota, 19 sierpnia 2017

Labores de Ana 246 i Labores del hogar 692

Dawno nie pokazywałam żadnego czasopisma z wzorami do haftu krzyżykowego, więc trzeba to zmienić. Jeśli chodzi o brytyjskie gazetki, każdy jak dobrze poszpera w internecie znajdzie ich zawartość, więc nie ma sensu ich pokazywać. Dlatego też dziś pokażę dwa hiszpańskie czasopisma:

  • Labores de Ana nr 246












  • Labores del hogar nr 692 
  • - różne techniki rękodzielnicze:
    patchwork

    haft krzyżykowy

    haft

    szycie - zestawy podróżne

    kreatywne pomysły do kuchni

    na szydełku

    makrama

    pomysły na lato ze sznurka jutowego i rafii

     utkane ze sznurka

    Dziękuję za uwagę i do następnego wpisu :)

    15 komentarzy:

    1. Ciekawe gazetki. Niektóre wzory mi się bardzo spodobały :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Ta druga gazetka z róznymi technikami rękodzieła przypadła mi do gustu. Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Gazetki bardo fajne, dużo ciekawych wzorów

      OdpowiedzUsuń
    4. Faktycznie, przeglądy anglojęzycznych gazet można znaleźć wszędzie, fancuskie gazetki też są, ale hiszpańskie pierwszy raz widzę ;) Muszę przyznać szczerze, że wyglądają naprawdę ciekawie i zachęcająco. Wzory z ważkami są mega :D

      OdpowiedzUsuń
    5. Te gazetki juz zawsze beda mi sie kojarzyc z Brazylia :) Kilka ich ze soba przywiozlam!

      OdpowiedzUsuń
    6. Ależ dużo pomysłów do realizacji:)Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    7. Ciekawe czasopisma, szczególnie drugie bardzo inspirujące :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Dużo ciekawych inspiracji!
      Pozdrawiam!:)

      xxBasia

      OdpowiedzUsuń
    9. Nawet nie wiedziałam że są takie fantastyczne czasopisma do haftu. Moja mama znów lubiła na drutach robić i też miała pełno takich czasopism. Lubiłam patrzeć jak robi na drutach. Kiedyś udało mi się z jej pomocą zrobic szalik jednokolorowy.

      OdpowiedzUsuń