wtorek, 4 stycznia 2022

Kartki ze skrzatami

Natomiast na koniec roku 2021 powstały bożonarodzeniowe kartki z wyhaftowanymi wcześniej świątecznymi skrzatami (odpuściłam sobie załączone do zestawu blankiety i zrobiłam kartki po swojemu)

czerwona baza 11,5 x 21,0 cm (Lidl)
koronka samoprzylepna, drewniane śnieżynki, sznurek






I jeszcze pochwalę się jaką piękną karteczkę i szydełkową gwiazdeczkę dostałam od Patrycji oraz jedynym w swoim rodzaju bałwankiem od Marzeny

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

14 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki z cudnymi hafcikami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje skrzaciki Aniu sa rozkoszne :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne skrzaty!Na karteczkach grają pierwsze skrzypce i to mi się bardzo podoba. Haft w roli głównej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciły mnie te skrzaty, kartki z nimi wyglądają cudnie! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze skrzaty, piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale jest dostać takiego skrzata z życzeniami 😊 wiem coś o tym. Dziękuję Ci Aniu z całego serca ❤❤
    A bałwan widzę rozgoscił się u Ciebie na dobre 😃😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki jestem zachwycona. Dobrego roku 2022!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są te skrzaty i piękne kartki z nimi zrobiłaś :0 Wszystkiego dobrego na ten nowy rok Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki ze Skrzatami w roli głównej wyszły Ci przepięknie. Czerwień świąteczna, drewniany gadżet, koronka i cudny hafcik tworzą idealną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne karteczki ze skrzatami. Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń