wtorek, 27 kwietnia 2021

Kartka z fioletowym motylkiem v. 2

Jakiś rok temu wykonałam kartkę z tym samym motylkiem, wykorzystując gotowy zestaw od firmy Luca-s. Wtedy również z pozostałości muliny wyhaftowałam drugiego motylka, ale na tkaninie Brittney Lugana. Poniżej moja wersja kartki z fioletowym motylkiem:

wielkość kartki: 13,5 x 13,5 cm
wielkość haftu: 4,8 x 4,3 cm (28 ct)
wzór haftu: Luca-s
papier (KiK), napis (Papierowy Potwór)
naklejki okrągłe diamenty Rosie's studio (empik)

Dodatkowo dzięki zakupionej niedawno maszynce do wykrojników miałam możliwość wycięcia idealnego kółka-ramki dla motylka.
 


A tak prezentuje się moja wersja w porównaniu do oryginału:



Kartka z fioletowym motylkiem trafiła do Marzeny, autorki bloga Szydełkowe co nieco i nie tylko, z okazji imienin ;-)
Ja natomiast jeszcze przed świętami Wielkiejnocy dostałam od Marzenki taką oto cudną Panią Mysz :-)

 
Pozdrawiam serdecznie, Ania

8 komentarzy:

  1. Śliczna karteczkę, haft z motylkowym przeuroczy na tle ten łączki prezentuje się wspaniale.
    Piękna myszka muszę wejść do Marzenki by zobaczyć co działa. Mam pytanie dotyczące tej maszynki...mozesz cos wiecej napisać...bo koszt na pewno duży. Boję sie z myslami bo też by mi się przydało urządzenie do wycinania kółek i innych szablonów ale nie mam miejsca na taką maszynkę. Moja szafa która miała służyć do innych celów jest zapchana po każdą szczelinę 😂 a tu przybywa ciagle różnych drobiazgów...dlatego chciałabym poznać Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie odkryłam wszystkich możliwości tej maszynki. Uczę się metodą prób i błędów. Ale u dziewczyn co robią mnóstwo kartek widziałam, że można wyciąć najróżniejsze kształty - trzeba tylko zakupić odpowiednie wykrojniki (które swoją drogą też nie są tanie). Na pewno wycięcie idealnego kółeczka z wykrojnika jest dużo łatwiejsze niż jak ma się samemu wycinać nożyczkami. A i maszynka zajmuje trochę miejsca, ale za to ułatwia pracę :)

      Usuń
  2. Obie bardzo mi się podobają - ta druga bardziej wyrazista. Ale super mysz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny motyl przysiadł na kartce. Super praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne lekkie i zwiewne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzę Pani Mysz rozgościła się u Ciebie na dobre:) Uwielbiam Twoje prace i Ty dobrze o tym wiesz Aniu:) A ten motylek w naturze jest jeszcze piękniejszy:) Jeszcze raz dziękuję i ściskam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki. Całość tworzy idealną kompozycję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne motyle. Prezencik super otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń