środa, 23 grudnia 2020

Kartki świąteczne z tagami

Na tegoroczne święta zrobiłam kartki bożonarodzeniowe z sześciu tagów prezentowych w stylu skandynawskim


Do zrobienia kartek, oprócz tagów z haftem krzyżykowym, użyłam białej bazy Anita's 13,5 x 13,5 cm oraz papierów Piątek Trzynastego - Rosy Cosy Christmas (projekt Marta Piekarczyk), a także napisów i innych elementów z tekturki, kokardek materiałowych, dzwoneczków, cekinów i perełek samoprzylepnych.
  • z sercem

  • z choinką (wersja 1)

  • ze świąteczną skarpetą

  • z bombką

  • z choinką (wersja 2)

  • z choinką (wersja 3)


Świąteczne papiery z kolekcji Piątek Trzynastego stanowią idealne dopełnienie moich skromnych tagów :-)

Do mnie natomiast dotarła śliczna karteczka wraz ze śnieżynką od Patrycji z Zakątka pomysłów

Jeszcze raz serdecznie dziękuję :-) Moja kolekcja śnieżynek od Ciebie stale się powiększa!

I na koniec chciałabym jeszcze życzyć Czytelnikom mojego bloga:

spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, 
 przede wszystkim spędzonych w zdrowiu

Ania ...z minionej epoki

10 komentarzy:

  1. Piękne prace, brawo! Wesołych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace :) Niech magiczna moc Wigilijnego Wieczoru przyniesie spokój i radość. Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
    żyje własnym pięknem, a Nowy Rok obdaruje pomyślnością i szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych i zdrowych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim zdrowych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki! Wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia i pomyślności w całym nadchodzącym 2021 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna z tych cudownych kartek jest moja:) Aniu pięknie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kartki :-) Zdrówka i pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale talent i wyobraźnia. Przepiękne rzeczy. Aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń