poniedziałek, 30 marca 2020

Wymianka z okazji Dnia Muffinki

30 marca to Światowy Dzień Muffinki i właśnie z tej okazji Sylwia, autorka bloga Ruda mama i jej pasjezorganizowała wymiankę.
A oto co ja przygotowałam:


W skład wymiankowej przesyłki wchodzi kartka z muffinką, upominek z elementem muffinki, coś słodkiego i coś przydasiowego.

Kartka standardowo formatu 13,5 x 13,5 cm, tag z haftowaną babeczką (zestaw załączony do The World of Cross Stitching 239), papier Dovecraft - Cupcake Boutique, papierowa serwetka, napis z tekturki oraz spinacz z serduszkiem (Biedronka)


Upominek stanowi zakładka z babeczką, do wykonania której posiłkowałam się tutorialem Jak zrobić zawieszkę i ozdobę na piku autorstwa Uli oraz tutorialem na zakładkę z gumką Czarnej Damy z Misiowego zakątka


fragment wzoru Durene Jones z książki "Floral Summer Days
aida 14 ct biała, mulina DMC
wielkość haftu: około 4 x 4 cm




Moje wymiankowa paczuszka pojechała do Lucyny z Kącika Lucy. Ja natomiast otrzymałam przesyłkę od Beaty ze Szczęśliwego zakątka


dostałam kartkę i przepiśnik z muffinką, filcowe muffinki oraz świeczkę, drewnianą zakładkę i zawieszkę-serce ozdobione techniką decoupage


a także słodycze i mnóstwo przydasi


Dziękuję Sylwii za zorganizowanie wymianki, a Lucynie i Beacie za zabawę :)

8 komentarzy:

  1. Super się wymieniłyście:) Dziekuję za udział w mojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękny prezent, Aniu!
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smaczne święto, nie wiedziałam, że taki dzień jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka! Śliczną karteczkę przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wymianka, super zakładka z mufinką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo słodka wymianka :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale sie slicznie wymieniłyście. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepyszna wymianka :)
    Nawet nie wiedziałam,że jest taki słodki dzień.
    Pozdrawiam wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń