piątek, 31 stycznia 2020

Wiosenne kwiaty

Trzy hafciki z wiosennymi kwiatami


zestaw Vervaco - Spring flowers
aida 18 ct biała, mulina DMC


1.
wielkość haftu: 5,5 x 5,5 cm


2.
wielkość haftu: 5,1 x 5,9 cm



3.
wielkość haftu: 5,5 x 5,6 cm



Hafty prawdopodobnie trafią na kartki. Pewnie wykorzystam blankiety załączone do zestawu, tylko jakoś je przyozdobię (w zależności na jaką okazję będą mi potrzebne). A może wybiorę mój ulubiony format kartek - kwadratowy... Jeszcze nie wiem.

 
 
Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny :)

19 komentarzy:

  1. Krásne kvietky, budú z nich nádherné pohľadnice!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te wzorki. Idealne na kartki z urodzinowymi bądź imieninowymi życzeniami.
    Pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne na pewno zachwyca każdego kto otrzyma taką kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafty, i piękne kartki zrobiłaś aż mi sie zachciało kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż zapachniało wiosną :)
    Piękne hafty..bardzo elegancko wpasowałaś je w kartki :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och Aniu jak ja tęsknie za wiosną:) A u Ciebie taka cudna jej namiastka:) Śliczne prace:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale poczułam wiosnę na Twoim blogu-piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające hafciki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty to wdzięczny temat hafciarski. Urocze są.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachniało wiosną ;-) Śliczne hafciki, będą piękną ozdobą karteczek. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze hafciki, szczególnie ten z niezapominajką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne malutkie kwiatuszki! Nie mogę się napatrzeć, tak bardzo mi się podobają.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne fakty, bardzo mi się one podobają. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *hafty oczywiście, ach ta autokorekta, czasem płata głupie figle ;)

      Usuń
  14. Jakie one piękne:) Uwielbiam dzikie róże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne hafciki i cudnie wyglądają w kartkach :)

    OdpowiedzUsuń