czwartek, 24 października 2019

Zakładka - czarownica

Zakładka w klimacie Halloween - w kształcie uroczej czarownicy z kotkiem


zestaw DMC Junior - Witch bookmark
kanwa plastikowa biała, nić perłowa DMC
wielkość haftu: 18,5 x 5,7 cm

W przeciwieństwie do oryginału moja czarownica nie posiada pomponików przy butach:


Dodatkowo wyciętą z plastikowej kanwy czarownicę podkleiłam kolorowym filcem, a do jej kapelusza doczepiłam sznurek (nici zaplecione w warkoczyk) z zawieszkę w kształcie pająka na końcu.


A tak zakładka-czarownica prezentuje się wraz z książką m.in. o czarownicach ;)







12 komentarzy:

  1. Ale fajna zakładka i super radosna czarownica. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakładka, po mistrzowsku wykonana. Na pewno umili lekturę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super záložka bosorka :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna czarownica :) w sam raz na Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaderska ta Twoja czarownica :) Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta czarownica! :))) Dziękuję za udział w moim wyzwaniu na blogu KTM - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, ale świetna zakładka, dawno nie widziałam tak fajnej zakładeczki, a do tego ten pająk to strzał w 100.Rewelacja. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu, w najbliższym czasie pojawią się wyniki zabawy, a teraz zapraszam Ciebie serdecznie do listopadowego wyzwania http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/11/na-slaska-nute.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest rewelacyjna! Ja się w niej zakochałam. I pierwszy raz widze taki kolorowy filc, jaki fajny efekt dał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka fajna! Pomysłowa, ze świetnymi kolorkami- brawo! POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakładka - czarownica!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna Ci ta czarownica się udała. Bardzo lubię różnorakie zakładki do książek. Sama też ostatnio robię zakładki z pomocą córki, która lubi takie rzeczy. Dużo uśmiechu i słońca.

    OdpowiedzUsuń