piątek, 26 kwietnia 2019

Dzbanek i filiżanka ze słonecznikami

Haftowane obrazki w kształcie dzbanka i filiżanki w sam raz do kuchni


wzór Orchidea + ramki ze sklejki
aida 14 ct biała, mulina DMC 
wielkość haftów: 11,3 x 8,0 cm (dzbanek) i 4,5 x 5,8 cm (filiżanka)
wielkość ramek: 17,5 x 15,5 cm (dzbanek) i 11,0 x 11,5 cm (filiżanka)






Materiał z haftem przykleiłam na tekturkę i wycięłam odpowiednie kształty





W 2015 roku powstał dzbanek i filiżanka z bratkami


Oba komplety razem:


Obrazki ze słonecznikami to imieninowym prezent dla dzisiejszej solenizantki Marzeny ;-) Do prezentu dołączyłam jeszcze karteczkę z makiem (hafcik wykonany dawno temu)


zestaw załączony do The World of Cross Stitching 206 
wzór: The Country Diary of an Edwardian Lady


Dodatkowo kartkę przyozdobiłam drewnianymi biedronkami i napisem.

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :-)

19 komentarzy:

  1. Cudowne prace ,takie niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prace, bardzo oryginalne. Właściwie to pierwszy raz takie widzę. Wielkie Brawo. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka z pięknym makiem :) Bardzo fajne te zestawy z dzbankiem .

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona!!! Tak pięknych i oryginalnych dekoracji do kuchni to już dawno nie widziałam! Super to wygląda! Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten kuchenny komplecik, aż zazdroszczę obdarowanej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kompleciki Kuchenne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace, piękne kuchenne ozdoby i super karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje hafty, w sam raz do kuchni. A karteczka z makiem przepiękna. Czy będziesz haftowała jeszcze jakiś komplecik kuchenny?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające kompleciki!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kompleciki :) a karteczka miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ozdoby, piękna i elegancka karteczka. Perfekcyjne wykonanie, jak zwykle, zresztą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze kompleciki!!! Przepiękne hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. O mateńko jakie to wszystko cudneeee!!!
    Jeszcze tak ślicznego hafciku w takich oprawach nie widziałam :)
    Napatrzeć się nie mogę na wszystkie Twoje prace .
    Pozdrawiam i trwam nadal w zachwycie:))) A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowa oprawa haftu :) wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te kompleciki. I ten z makami też na pewno będzie piękny. Brawo

    OdpowiedzUsuń