sobota, 13 lutego 2016

Art Terapia 1

Pierwszy numer nowej kolekcji hachette - Art Terapia


Z tym numerem sześć kredek ołówkowych hachette: czerwona (nr 117), żółta (nr 106), jasnozielona (nr 165), jasnoniebieska (nr 150), ciemnoniebieska (nr 142) i czarna (nr 207)






Zeszyt składa się z 12 stron oraz 8 kartek z wzorami do kolorowania


klejony grzbiet

Spis treści:
  • porady na temat cieniowania i łączenia barw
  • inspiracje - wzory, które można wykorzystać m.in. do zrobienia kartek z życzeniami, etykiet na prezenty czy wiatraczka
  • kolory świata - w tym numerze informacje na temat koloru żółtego
  • wskazówki, jak trenować uważność
  • wzory do kolorowania - drukowane na jednej stronie

kolorowanie według numerów

na odwrocie powyższych kolorowanek znajduje się etykieta do uzupełnienia


 plakat z mottem

wizualizacje

Zapowiedzi:


Od razu postanowiłam przetestować pierwszy numer kolekcji:

zastosowałam się do zamieszczonych w zeszycie porad


Kartkę ze wzorem bez problemu wyrwałam z zeszytu. Wzór (w porównaniu z wzorami na okładce) okrojony, brak białego marginesu wokół motywu. Ciekawy pomysł z etykietą na drugiej stronie.
Według wydawcy kredki są wysokiej jakości, tak jak i papier. Moim zdaniem kredki jak kredki (nic nadzwyczajnego). Nie wiem czy to ja miałam pecha, czy ogólnie kredki są bardzo łamliwe, więc podczas kolorowania zużyłam w większym stopniu kredkę jasnoniebieską i trochę ciemnoniebieskiej. Papier owszem dobry, grubszy, nie jest śliski. Jeśli chodzi o to czy barwnik przez niego nie przesiąka to zależy od rodzaju flamastrów czy cienkopisów (choć lekkie przebicie flamastra może się pojawić).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz