niedziela, 31 stycznia 2016

Yorkshire Terrier

  • Yorkshire Terrier - zestaw Orchidea (art. 6025)


W skład zestawu wchodzi:
- drukowana kanwa aida 14 ct
- mulina DMC
- instrukcja

brak igły i schematu graficznego - na szczęście znalazłam wzór w jednym z posiadanych czasopism


Wzór pochodzi z Kramu z robótkami - dodatek specjalny nr 6/2002: Kalendarz na rok 2003 

na początku był tylko nadruk

potem pojawił się haft






wielkość haftu: 9,3 x 7,8 cm

Jak widać nadruk jest trochę przesunięty - i teraz mam dylemat: czy wypruć i dopasować do nadruku? czy tak zostawić?
Dodatkowo, zauważyłam, że zdjęcie z zestawu różni się z nadrukiem (tj. kucyk, kokardka i prawe ucho pieska). Odpowiada mu raczej schemat z czasopisma, więc teraz już nie wiem, czy dobrze zrobiłam wyszywając według tego schematu.


01.02.2016 r. Zdecydowałam, że usunę kolorowy nadruk 




21.02.2016 r. Hafcik oprawiłam w białą ramkę ze sklepu internetowego Kokardka.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz