sobota, 1 listopada 2014

Październikowe hafty

Na początku miesiąca zabrałam się za breloczek do kluczy:


- dwa malutkie hafciki (około 2,5 x 2,5 cm) na aidzie 16 ct kolor 101-kość słoniowa (Zweigart)
- wzór Coricamo


- plastikowy brelok o średnicy 3,0 cm (Creative hobby) okazał się za ciasny na dwa hafciki


P.S. na razie tak zostawiłam i przypięłam do kluczy, a potem się zobaczy... może spróbuję z innym breloczkiem albo zrobię tylko z jednym hafcikiem.

Następnie wyhaftowałam do kompletu kaczkę:

 


- zestaw Permin of copenhagen (7,0 x 5,5 cm)


- obie kaczuszki oprawiłam w rameczki złoto/zielone 10,0 x 10,0 cm (Hobby Studio)


I kolejny obrazek do kompletu - dama w kapeluszu:


- zestaw firmy RTO - Lady Mystery (9,0 x 11,5 cm)


tu jeszcze bez różyczki

i z różyczką

a tu obie damy razem

P.S. Pierwsza z dam powróciła do pierwotnego koloru włosów, by lepiej pasować do nowej ramki

- damy oprawiłam w ramki 10,0 x 15,0 cm (EMPiK)


A pod koniec października wyhaftowałam sikorki:


- zestaw Heritage - Bluebell Chic-Chat (wzór autorstwa Valerie Pfeiffer) 
(11,5 x 11,5 cm)


bez ściegów liniowych

i ze ściegami

- ptaszki oprawiłam w ramkę 12,5 x 12,5 cm z kolekcji F&F home (TESCO)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz