wtorek, 27 września 2022

Motyle od Luca-S

Jakiś czas temu poproszono mnie o wykonanie haftów - wybór padł na trzy motyle z serii Luca-S

 

Pierwszego motylka wyszyłam bardzo szybko

zestaw Luca-S - Touch
aida 18 ct biała, mulina Anchor
wielkość haftu: około 24,0 x 18,5 cm
 

Drugiego trochę męczyłam (nie bez znaczenia było to, że już go kiedyś wyszywałam)

zestaw Luca-S - Smell of Summer
aida 18 ct biała, mulina Anchor
wielkość haftu: 28,5 x 17,5 cm
 
 
Trzeci motylek wpasował się idealnie między dwa poprzednie

zestaw Luca-S - Emotion
aida 18 ct biała, mulina Anchor
wielkość haftu: około 25,0 x 19,0 cm
 


A tak prezentują się hafty z serii razem
 
 

 


 
Osoba, która zamówiła motylki oprawi je już według własnego uznania.

5 komentarzy:

  1. Dawno nie wyszywalam motyli, Twoje są piękne i bajecznie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie one są piękne, trzy cuda wyczarowałaś. Motyle kojarzą mi się z rozwojem, magią i nie wiem, ale wolnością i delikatnością. :) Mój ulubione to ten pierwszy, bardzo mnie sobą oczarował. Brawo za te prace. Pozdrawiam, życzę Ci dużo dobra. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne delikatne hafty, bardzo mi się podobają te motylki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe wzorki. Takie pełne gracji🙂

    OdpowiedzUsuń