poniedziałek, 3 maja 2021

Bratki i motyl

Oj, trudno mi jest ostatnio znaleźć czas na bloga, wiec mam trochę zaległość w pokazywaniu prac... Przedstawiam kolejnego motyla do mojej kolekcji, tym razem z bratkami

zestaw Merejka - Pansies and Butterfly (Pansies in Jar)
aida 14 ct biała, mulina DMC
wielkość haftu: 16 x 17 cm







Haft oprawiłam w nietypową szklaną ramkę 20 x 25 cm (kupioną kiedyś w empiku)




Jako że to haft z bratkami, nie mogłam sobie darować sesji zdjęciowej z tymi pięknymi kwiatkami



Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :-)

11 komentarzy:

  1. Od dawna niezmiennie zachwycają mnie haftowane motywy kwiatowe. Praca bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny haft Aniu a w ramce wyglada bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszięczny wzór, przepiękna praca!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) W towarzystwie żywych bratków pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny motyl w bratkach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny haft :-) I idealnie wpasował się w sezon na bratki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne są te „Merejkowe” bratki😊🌸 I super wyglądają w ramce🤗🌺

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bratki. Twoje są przepiękne. Aż ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny jest ten haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń