czwartek, 19 marca 2020

Wygrane + Kwiat wiśni

Ostatnio miałam to szczęście wygrać 2 candy oraz wyzwanie hafciarskie i konkurs :)


I tak u Beatki z okazji 5-tych urodzin jej bloga My kobiety wygrałam cudny bukiet tulipanów:



Natomiast u Justynki z okazji drugich urodzin jej bloga Wielkie Małe Pasje wygrałam takie oto skarby:

W paczce oprócz prześlicznego skarpetkowego aniołka, znalazłam cudny koszyczek i pudełko z zajączkiem, a także pudełeczko na igły, zestaw do haftu krzyżykowego, pyszne krówki i herbatki oraz kartkę z miłym słowem.





Podarowany przez Justynkę zestaw do wyhaftowania gałązki kwitnącego drzewa wiśni (jap. Sakura) tak bardzo przypadł mi do gustu,


że musiałam od razu zabrać się do wyszywania ;-)


zestaw Riolis - The Branch of Sakura
aida 14 ct kol. biały, mulina z zestawu
wielkość haftu: 10,0 x 14,1 cm


Kwiat wiśni oprawiłam w białą plastikową ramkę w stylu barokowym 13 x 18 cm (kupioną kiedyś w Empiku).



01.05.2021 r. Sakura jest teraz oprawiona w ramkę-shake 13 x 18 cm (TEDi)


Na koniec chciałabym jeszcze pochwalić się, że moja dama z minionej epoki wygrała #11 wyzwanie hafciarskie - Róża na blogu Uli oraz zdobyła I miejsce w konkursie lutowym - Praca romantyczna  zorganizowanym przez DT Świry Rękodzieła


Beatce i Justynce z całego serca dziękuję za piękne podarunki, a jury wyzwania i konkursu za docenienie mojej pracy!!! Naprawdę sprawiłyście mi ogromną radość :)

16 komentarzy:

  1. Ładne prezenty dostałaś. Hafcik gałązki cudowny.Gratuluję wygranej w wyzwaniu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!! Prezenty przepiękne, a hafci cudny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) cudny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję:) Prześliczny haft:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję! Śliczna praca, więc nic dziwnego, że zostałaś doceniona :-) prezenty fantastyczne !
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, ale pięknie wyszedł haft :)) Wiedziałam, że w Twoim wykonaniu będzie mistrzostwo :)). Gratuluje wszystkich wygranych! Takie radosne wiadomości to aż miód na serce :))). A Twoja dama jest bezkonkurencyjna :)). Buziaki i moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft cudny. gratuluję wygranych i podarków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje Aniu :) oby ta dobra passa trwała jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny haft i prezenty cudne! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Aniu, hafcik przecudny! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu Twoja dama jest cudowna i zostałą doceniona! Bardzo fajne nagrody w zabawach od dzieczyn otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!!! piękna praca :) Dziękujemy za udział w zabawie DIY - Pąki kwiatów. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca, dziękuję że bawisz się z nami. Pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  14. Przpięknie zostałaś obdarowana☺Haft wyszedł śliczny☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje.
    Piękne prezenty wygrałaś.
    Haft cudny i do rameczki pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń