sobota, 13 stycznia 2018

Kartka dla małego mechanika

Kartka urodzinowa dla chłopca, który lubi majstrować przy samochodach razem ze swoim tatą.

wzór: Margaret Sherry - Mechanic dog
karta kwadratowa biała Anita's 13,5 x 13.5 cm
papier My Little Boy: Bikes and Buses - Echo Park Paper Co.
napis z zestawu 1-2-3 Urodzinki - Scrapiniec Di-cut Chipboard

 



Brittney Lugana 28 ct. kol. biały, mulina Anchor
wielkość haftu: około 9,0 x 7,5 cm

***
Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny! Witam również nowe obserwatorki - nawet nie zauważyłam kiedy wzrosła mi liczba obserwatorów do 100 :-) Dziękuję!

24 komentarze:

  1. Aniu, rewelacyjna karteczka dla takiego małego mechanika!
    Super wzorek znalazłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka i chłopak młody na pewno się ucieszy... doskonale się to komponuje.

    shibi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Bardzo podoba mi się wzór, który wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna- na wesoło. :) Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka dla małego mechanika :) Podoba mi się bardzo.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super hafcik i śliczna kartka! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka,kolorowa karteczka...jestem pewna,że zachwyci obdarowanego :)
    Uściski:)

    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piesio jest super! karteczka majsterkowiczowi na pewno się spodoba, jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczna kartka jestem zauroczona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, Filip na pewno doceni jej urok i Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafcik dobrałaś wręcz perfekcyjnie i bardzo ładna karteczka powstała.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna wesoła karteczka :) Super piesio!

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze. Ciągle mi brakuje takich męskich wzorków

    OdpowiedzUsuń