sobota, 18 czerwca 2016

Klub Testerów Kokardki - Kolorowe ptaszki

W wiosennej edycji Klubu Testerów produktów ze sklepu Kokardka.pl wybrałam zestaw do haftu krzyżykowego "Kolorowe ptaszki" (art. 7642)



W skład zestawu wchodzą:
  • kanwa plastikowa 14 ct biała (arkusz o wymiarach około 21 x 28 cm),
  • posegregowana mulina DMC,
  • czarno-biały schemat graficzny w dwóch wersjach (same krzyżyki oraz krzyżyki z backstitch'ami) z instrukcją w 13 językach,
  • igła
Cena powyższego zestawu w sklepie Kokardka.pl wynosi 29,90 zł [ https://www.kokardka.pl/product/5827/ozdoba-wiosenna-kolorowe-ptaszki.html ]

Arkusz kanwy plastikowej kosztuje 8,90 zł (art. 82828)

https://www.kokardka.pl/product/235/kanwa-plastikowa-w-arkuszach.html ]


Wyszywanie na plastikowej kanwie ma dużo plusów, przede wszystkim wychodzą równe krzyżyki, igła z łatwością prześlizguje się przez dziurki, kanwa się nie gniecie, a co za tym idzie nie trzeba prasować gotowego haftu (choć w instrukcji radzą przeprasować robótkę na lewej stronie).
Kolorowe ptaszki wyszyłam haftem krzyżykowym według załączonego schematu, używając dwóch nitek z rozdzielonej muliny i jednej nitki do konturów. 

wielkość haftu: 9,8 x 9,5 cm

wielkość haftu: 11,3 x 7,3 cm

wielkość haftu: 10,4 x 8,0 cm

wielkość haftu: 9,3 x 8,3 cm

Wszystkie hafciki idealnie zmieściły się na załączonym arkuszu plastikowej kanwy:



Z powyższego zestawu powstały 4 dekoracje z kolorowymi ptaszkami - bez problemu wycięłam je z arkusza kanwy (nawet te małe elementy w środku, które nie były zaznaczone na schemacie):




Według instrukcji dekoracje są już gotowe, ale ja postanowiłam podkleić je jeszcze kolorowym filcem i dodać wstążeczki





Podsumowanie:

PLUSY
  • oryginalne wzory
  • motywy proste do wyhaftowania
  • zestaw zawiera wszystkie potrzebne materiały do haftu i to dobrej jakości
  • załączono dużo muliny - nie istnieje obawa, że jej zabraknie (można również wyszyć więcej dekoracji)
ilość pasemek muliny przed i po wyszyciu czterech dekoracji
  • cena za zestaw do haftu nie jest wygórowana (zwłaszcza, że są to 4 wzory)
MINUSY
  • niewielkie różnice w backstitchach między schematem, zdjęciem gotowych dekoracji dołączonym do zestawu, a zdjęciem produktu umieszczonym na stronie sklepu Kokardka.pl 
  • miałam wrażenie, że we wzorach brakuje niektórych backstitchów albo są w złym miejscu
I jeszcze raz wszystkie cztery dekoracje :-)


Za możliwość przetestowania zestawu "Kolorowe ptaszki" dziękuję właścicielom sklepu Kokardka.pl

5 komentarzy:

  1. widzę, że testowałyśmy ten sam zestaw, ślicznie ci wyszły,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszyję, rowniusienko wycięte i podklejone.
    Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja. Też testowałam. Bardzo starannie wycięty i podklejony filc. A gdzie kupujesz taki fajny sztywny i cieńki filc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Akurat ten filc kupiłam na przecenie w Empiku.

      Usuń