piątek, 2 maja 2014

Kwietniowe hafty

Pod względem robótkowym kwiecień był bardzo owocny :)

Po pierwsze - skończyłam "Pamiątkę ślubną":

Rozmiar 18 x 25 cm (aida 14 ct)

PS Poza aidą opalizującą dodałam jeszcze od siebie mulinę DMC E3747 Pearlescent Effects

A tak prezentuje się na ścianie
(ramka F&F home)

Po drugie - powstał kolejny (ostatni) obrazek z serii - "Doniczka bratków":

Rozmiar 10 x 10 cm

Jest to zestaw firmy Orchidea (aida 14 ct z podmalowanym tłem, mulina DMC, diagram, igła)

Dla porównania obrazek z konturem i bez


I wszystkie 4 obrazki na ścianie

Po trzecie - wykonałam hafcik na kartkę okolicznościową:

Rozmiar 6,2 x 11 cm (14 ct)

Wzór z Cross Stitch Collection July 2003

Koraliki pełnią funkcję bąbelków szampana.

A na koniec tego posta prezentuję moją marcową damę, po tym jak "zawisła" na ścianie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz